piątek, 13 maja 2011

Better :)

Hej Ludziska ;) Co u was? u mnie meeeega pozytywnie, ale na razie nie chce o tym pisać... ;) coby nie zapeszyć, sama jestem ciekawa jak to będzie :p ok, no to że mam dobry humor to już wiecie, ale wcale nie było mi tak kolorowo, strasznie się nudziłam wczoraj, ale rozmowy z odpowiednimi osobami baaardzo mi pomogły ;) Dzisiaj w szkole, jedynka z kartkówki ;p generalnie mam tylko problem z historią, reszta luz, muszę zaliczyć jeden sprawdzian i wszystko si ;) Dzisiaj wróciłam do domku i tak sobie siedzę przed laptopem, mam takiego lenia.. jutro balujemy z dziewczętami ;) w niedziele może jakiś grill u kumpla... ogólnie dobrze jest :)
Bardzo humor poprawia mi ta nowa piosenka Lady Gagi - The Edge of Glory ;)
No to buziaki ;*

2 komentarze:

  1. cieszę się, że zaczyna Ci się układać, cudowne zdjęcie ;) ! jej jakoś ładniejesz ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. faajny blog :)
    +dodaje do obserwowanych :D

    OdpowiedzUsuń