niedziela, 27 lutego 2011

18stka kumpeli OUTFITY , kiteczki :)

Hej, co tam u was? ja właśnie spędzam gnijąco niedzielę :) Właśnie zgrałam zdjęcia z aparatu i wstawiam wam OUTFITY :) Zrobiłam sobie zieloną herbatkę, zjadłam płatki, donuta i teraz jem chipsy ;) zdrowo jak nie wiem co :P 
W czwartek z po wyrwaniu zęba kupiłam gumeczki do włosów, coś w stylu recepturek tylko że mniejsze, i zrobiłam sobie i Werze (mojej współlokatorce) kiteczki na turniej w siatkówkę który grałyśmy w piątek, był to turniej szkolny o wejście do rozgrywek wojewódzkich - zajęłyśmy 1 msc :)
Kiteczki u Wery prezentowały się tak:
kiteczki u Wery - by Bryka

kiteczki u Wery - by Bryka
a u mnie tak:
Po turnieju szybko wpadłam pod prysznic, i zaczęłam się szykować na 18-stkę koleżanki z drużyny :)
 Szłam z moim chłopakiem i z Izą :*
no to OUTFITY na 18-stkę:
Mój chłopak :)
koszula: T.M. Jewin
spodnie: mustang

ja:
tunika: zwykła odzieżówka
żakiecik: H&M (sh)
rajstopy: sklep z bielizną
baleriny: zwykły sklep

No i zdjątko z Izunią

Nagłówki będę robić w przyszły weekend :)

16 komentarzy:

  1. Pewnie byla udana impreza :)
    swietny blog :*
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny masz żakiet:) I w ogóle świetnie wyglądasz:) A jak tam wytańczyłaś się na imprezce?

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te kucyki;)
    Piękny outfit, bardzo ładnie w nim wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny outfit ! dodaje i bede sledzic ;-)) calusy

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie wyglądałaś !


    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta fryzura. I fajnie się ubrałaś ;)
    http://oofashiona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem ci ze nie wiem kto to jest magdalena dziunale na comet 2011 wygladala strasznie
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  8. długo nad tą fryzurą "siedziałaś"?

    widzę, że impreza udana+outfit świetny. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. lepiej mnie nie "zachęcaj", bo i tak nie przepadam za lekturami. ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. to "you might also like" to z linkwithin.com, tam jest generator takich ramek ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Super te kitki :)
    A outfit na 18 przepiękny, świetny masz styl :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Bryku zrobiłabyś mi po znajomości nagłówek ? :D

    totalnie sie na tym nie znam, jakis mały, biały skromny, na przykład z tym zdjęciem -
    https://lh5.googleusercontent.com/-mhSS3x1X0U4/TWuslLllGLI/AAAAAAAABvU/lNRqQz3OZ9g/s1600/SDC11442-2.JPG

    OdpowiedzUsuń
  13. hej ;* tez w tym tyg ide na 18 ;)
    Ty wygladalas swietnie ;)

    ii jak z kasa ;> wypalcili

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję 1szego msca!
    Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń