wtorek, 1 marca 2011

Mini zakupy i Outfit :)

Hej, właśnie zaraz czeka mnie rozpoczęcie przetłumaczenia sobie 454 słówek z angielskiego a następnie nauczenie się ich, żyć nie umierać ;) Wczoraj byłam z dziewczynami na spacerze który zamienił się w buszowanie po sklepach i szukaniu promocji, no i skorzystałyśmy :) Oto moje mini zakupy:
biustonosz - 7,99zł
rajstopy, Gatta - 6.99zł
guma do włosów z kokardą, sklep z sztuczną biżuterią - 4zł

Poszłyśmy do biblioteki w celu wypożyczenia jakiejś książki, (tak przy okazji, mogłybyście mi coś polecić? bo już całkowicie nie mam co czytać!) no i były książki podarowane przez kogoś i można je sobie było wziąć, no i ja wzięłam książkę Paulo Coehlo "Na brzegu rzeki Piedry usiadłam i płakałam.."
Przeczytałam już połowę, mam zamiar skończyć już dzisiaj, bardzo mi się podoba to właśnie z tej książki znamy m.in cytaty takie jak:
  • "W życiu bowiem istnieją rzeczy o które warto walczyć do samego końca"
  • "Miłość jest jak narkotyk. Na początku odczuwasz euforię, poddajesz się całkowicie nowemu uczuciu. A następnego dnia chcesz więcej. I choć jeszcze nie wpadłeś w nałóg, to jednak poczułeś już jej smak i wierzysz, że będziesz mógł nad nią panować. Myślisz o ukochanej osobie przez dwie minuty, a zapominasz o niej na trzy godziny. Ale z wolna przyzwyczajasz się do niej i stajesz się całkowicie zależny. Wtedy myślisz o niej trzy godziny, a zapominasz na dwie minuty. Gdy nie ma jej w pobliżu - czujesz to samo co narkomani, kiedy nie mogą zdobyć narkotyku. Oni kradną i poniżają się, by za wszelką cenę dostać to, czego tak bardzo im brak. A Ty jesteś gotów na wszystko, by zdobyć miłość."
  • "Zawsze trzeba podejmować ryzyko. Tylko wtedy uda nam się pojąć, jak wielkim cudem jest życie, gdy będziemy gotowi przyjąć niespodzianki, jakie niesie nam los."
  • "Nawet jeśli nie jest od razu wzajemna, miłość zdoła przetrwać jedynie wtedy, jeśli istnieje iskierka nadziei - bodaj najmniejsza - że zdobędziemy z czasem ukochaną osobę. A reszta jest czystą fantazją. 
Dzisiejszy Outfit:

sweterek tunika z bufkami na rękawach - Vero Moda
rajstopy - Gatta
buty - emu (nie widać :P)

Generalnie mam dzisiaj zamiar iść na saunę ale nie wiem co z tego wyjdzie ;)
Dobra, ja spadam poczytać dwa zaległe rozdziały www.8-dni-w-tygodniu.blogspot.com ;) A potem słówka na angielski :)
Papa :*

9 komentarzy:

  1. ładna ta tunika :)


    Pozdrawiam !
    Hmm z książek to może..nie wiem czy lubisz coś o wampirach?
    Bo mam tego dużo do polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super staniczek i rajtuzki <3


    pierwsze dwa cytaty, ktore mi daja duzo do myslenia
    .

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twoje outfity <3
    A najbardziej podobają mi sie zakupione rajtuzy :)
    Co do książek polecam Zamek i klucz Sarah Dessen :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w rajstopach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny outfit ;)
    noo tak już jest jak sie jest z chlopakiem ;) moj jest hokeista ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rajstopy są niesamowite! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe rajstopki ! :)
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń