piątek, 4 marca 2011

Nowe włosy i Zakupy :)

Hej ;) Wczoraj w drodze do bursy wpadłam na pomysł że trzeba coś zmienić w sobie, cały czas rozjaśniałam włosy i w sumie stwierdziłam że tak czy siak to jest zbyt niezdrowe dla włosów - rozjaśniacz. Postanowiłam wrócić do ciemnego koloru, od razu poszłam wczoraj kupić dwie farby z Joanny - Naturia, kolor orzechowy brąz:
farba kosztuje w granicach 5.00-6.00zł bardzo tania i generalnie mogę polecić bo wcześniej na czarno farbowałam się Garnierem ale postanowiłam spróbować Naturii i jakoś przy niej zostałam, dlatego też teraz wybór padł na farbę wyżej :)
Prezentuję się tak:


Byłam dzisiaj w lumpeksie i kupiłam 3 ciuszki:
pinkiss
NEXT
Atmosphere
Nic więcej ciekawego nie znalazłam niestety :)
Jutro jadę do domu, a w niedzielę jadę na mecz do Wronek, młodej ekstraklasy Lecha Poznań z Arką Gdynia :) 13.00 :)
To do następnej notki ;D

14 komentarzy:

  1. Fajny ten trzeci sweterek ;)


    Pozdrawiam !
    +ładny kolorek Ci wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tego o wiele więcj :D
    ale oczywiscie nie uzywam wszystkiego na raz lol
    niektóre odżywki używam raz na 2-3 tygodie :D

    ciemne włosy ROX ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten ostatni sweterek :)
    A co do koloru to śliczne Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że jednak w ciemnych włosach ci lepiej. dobra decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ty byś poszła w niej na trening, a ja zakładam do niej pasek i idę do szkoły ;)
    świetnie wyglądasz w tych włosach i fajny jest ten drugi sfeterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę... a mi po farbie się robi tak, że reszta włosów się robi czarna, a odrosty robią się rude. A właśnie farbuję z brązowych na takie brązowe, żeby mi się kudły porządnie ufarbowały (miałam wcześniej czarne).

    Z tych ciuszków, to mi się najbardziej ta kiecka podoba - istne cudo!

    / potargane-zapiski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O. A wiesz, że nie zwróciłam uwagi? Jakoś tak byłam skupiona na tym tle wewnętrznym, a tego zewnętrznego nie dostrzegałam. Heh... no cóż... kolory bardzo ostatnio popularne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi zawsze podobały się takie brązy. Kiedyś otaczałam się czernią, ale teraz mi się od jakiś dwóch lat odwidziało i się w takich brązowych, kasztanowych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo zafarbowałaś włoski. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie lepiej Ci w ciemnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. taniej nie było w żadnej sieciówce, ceny sięgają nawet do 90 zł;O

    OdpowiedzUsuń
  12. ladniutkie, ciemniutkie wloski masz ;-) i sliczna buzke!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja osobiście co do brązów z Joanny słyszałam, że kolor jest krótkotrwały i wyblaka :)jednak kilka razy nakładałam czerń i nie narzekam ;p

    OdpowiedzUsuń