sobota, 5 marca 2011

SPRZEDAŻ TANIO allegro ;) "Desert Flower"

Hej, już wkrótce mam zamiar zmienić wygląd bloga, tylko musiałabym porobić sobie jakieś fajne fotki do nagłówka :) 
Właśnie skończyłam wystawiać ciuchy na allegro, trochę się namęczyłam robić fotki, ubierając się we wszystko.. ale mam nadzieję że wyjdzie mi z tego troszkę korzyści :)
Oto link do licytacji moich przedmiotów:
Zapraszam wszystkich do licytacji!

Parę dni temu obejrzałam film "Kwiat pustyni" chciałabym również przeczytać książkę, ale niestety nie jest obecnie w mojej bibliotece.
Polecam bardzo gorąco każdej kobiecie ten film! 
Powstały w oparciu o bestsellerową powieść "Kwiat pustyni", film jest autobiografią Waris Dirie. Urodzona w Somalii, w jednej z koczowniczych osad, w wieku 5 lat zostaje poddana rytualnemu obrzezaniu, w wieku 13 lat sprzedana mężczyźnie za żonę, by w końcu zostać amerykańską supermodelką. Obecnie ma 44 lata i pracując jako rzeczniczka Organizacji Narodów Zjednoczonych, przeciwdziała praktykom obrzezania na całym świecie.

Polecam!
Przypominam o licytowaniu ciuchów!

15 komentarzy:

  1. " Kwiat pustyni" - świetna książka :) film troszeczkę gorszy ale też jest ciekawie pokazane jej zycie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą;) Takie delikatne makijaże są najlepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak czytałam książkę,oglądałam film ;)

    Jest super i także polecam wszystkim ! ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie ,za chwilę zajrzę na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ksiązka super polecam ; )
    Mania.

    OdpowiedzUsuń
  6. zostałaś u mnie wyróżniona www.iloveit-cathy.blogspot.com , zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co z nagłówkami? Powiedziałaś, że zrobisz nagłówki w weekend, a weekend już minął. Kiedy będą?

    OdpowiedzUsuń
  8. Heej . ;*
    Zajrzysz do nas?
    http://pina-kasia.blogspot.com/

    Masz świetnego bloga, będę go odwiedzać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam tą książkę, jakieś pół roku temu i też bardzo mi się podobała :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. siemka dodałm sie do obserwatorów i liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja widziałam tylko film, niebawem zabieram się za książkę, również polecam obejrzeć!
    Pozdrawiam!

    http://calima-allbymyself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam!!! :)
    fajny blog! :*
    Pozdrawiam! :* Obserwuję cię...Dodasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kwiat w pustyni jest genialny!

    OdpowiedzUsuń