piątek, 11 marca 2011

Dramaaat ;p

Hej! Piszę dopiero teraz bo popsułam modem od internetu mojego chłopaka i nie miałam chwili spokoju i dostępu do internetu tu w bursie żeby cokolwiek napisać, zrobić i przygotować. W tym tygodniu miałam do nauczenia 450 słówek z angielskiego więc dużo czasu mi to zabrało. Ogólnie jest dramat :P Dzisiaj jadę do domu po 20.00 ale nie wiem czy będę miała w domu chwilkę spokoju bo będę miała gości. Jutro gram turniej w siatkówkę więc pół dnia już zajęte, a w niedziele już do południa muszę być w bursie, a tu znowu ani trochę warunków do stworzenia porządnej notki.

Lenka:
Złożyłaś zamówienie na nagłówek chociaż pod tamtą notką nie można było zamawiać, powiedziałam że w weekend będę robić nagłówki ale nie pojawiła się informacja o możliwości zamawiania bo zmieniły się plany, wszystko było nie po mojej myśli. Gdy tylko znajdę trochę więcej czasu zacznę znowu wykonywać zamówienia.

Zaraz chyba przejdę się do second handu jak coś kupię to porobię zdjęcia i wam pokażę jeśli chcecie :) Na dodatek jutro idę wysłać kartki żeby mi pieniądze wypłacili za reklamy :) Mam nadzieję że wszystko pójdzie po mojej myśli :)

xoxo

5 komentarzy:

  1. cudowne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładnie ci w tych włosach , odrazu lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a tam kopytka są super, potrzebuję butów w których damradę od 6 rano do wieczora wylatać :D
    udanego weekendu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. http://allegro.pl/konad-zestaw-pelny-stempel-plytka-x4-lakier-x2-i1476815211.html tutaj mozna kupic stepelki ;)

    OdpowiedzUsuń