piątek, 11 marca 2011

Zakupy i doughnut ring

Hej, no to znalazłam trochę czasu. Jak widać zrobiłam nowy nagłówek na bloga, bo już nie mam blond włosów ;P najlepsze jest to że zrobiłam sobie zdjęcie do dowodu a parę dni później przefarbowałam się na ciemny kolor... ;) no cóż :) podoba wam się nagłówek?

Jak napisałam w poprzedniej notce, że może pójdę do SH , tak też zrobiłam, nic ciekawego nie wyszperałam niestety, ale zakupiłam 3 ciuszki, oto one:
sweterek - OLSEN
bluzeczka bez rękawków - TOP SHOP
szorty - Moto
Na blogu http://tashasstyle.blogspot.com zauważyłam doughnut ring, czyli magiczną gumkę która z włosów robi prześlicznego koka! Muszę ją koniecznie zakupić :) Wiecie może gdzie w PL można to dostać? Osobiście znalazłam na allegro: http://allegro.pl/quality-wypelniacz-do-koka-ozdoba-kok-banan-i1461576850.html ale jednak wolałabym kupić w normalnej drogerii czy sklepie. W ostateczności zamówię :)

Na koniec zdjęcie mojego Bąbla:
tak tak, wiem że grubas z niego :)

17 komentarzy:

  1. fajne to do koka, ale narazie mam za krótkei włosssssy ;<

    kocham koty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. i love the 1st cardigan
    and your cat is so cute!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. `siem. jestem poppy ;>
    chciałabym cię poznać, fajnego bloga prowadzisz ;**
    wpadnij do mnie, jak dodasz się do obserwatorów to na pewno się odwdzięczę ;>
    pozdrawiam, xoxo

    OFFICIAL BLOG POPPY

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie wiem gdzie możesz to dostać.
    fajny kotek ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. słodki grubasek!:)
    przypadkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nagłówek bardzo mi się podoba! świetne zakupy, a jaki słodki grubasek. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szorty i sweterek bardzo ładne. A i nagłówek zacny:D Nie lubię kotów, ale ten Twój grubasek słodko wygląda:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zawsze, nie lubię robić zakupów bez niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny jest ten sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. sweterek bardzo ładny ; )
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. `aha ;** ja trenowałam siatkówke, ale uznałam, ze to nie dla mnie ;>
    szkoda, z.e nie zasmakowałas harcerstwa ;>
    ja tez dodaje oczywiście ;> ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek i szorty są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wedding Dress
    Selection of wedding is definitely not the time to pursue fashionable and popular, very popular things are often not keep up with traditional elegance, the key

    is to choose wedding choose a timeless elegance with elements of the wedding.

    OdpowiedzUsuń