sobota, 12 marca 2011

PROVIT Jedwab+Rosa , zamówiłam Daughnut Ring :)

Witam, dzisiaj pół dnia spędziłam na hali grając cztery mecze pod rząd bez przerwy :) Poszło całkiem nieźle, ale najważniejsze że było dużo śmiechu, i mogłam dzięki temu zapomnieć na jakiś czas o swoich problemach, brzuch od śmiania bolał mnie tak jakbym zrobiła tysiąc brzuszków, po prostu odżyłam :) Teraz niestety czuję się kiepsko, leże w łóżku pod kołdrą, kaloryfer na pięć, zaraz zrobię sobie płatki kukurydziane i coś może obejrzę :) Jutro czeka mnie nauka historii bo w poniedziałek poprawiam sprawdzian, trzymajcie za mnie kciuki :)

W ubiegłym tygodniu poszłam do NETTO i zauważyłam promocję. Dwa produkty firmy Provit, a mianowicie Jedwab i Rosa do włosów były sklejone razem i kosztowały mnie całe 9,99 zł :) Myślę że bardzo mi się to opłaciło. Po spryskaniu Rosy na włosy po umyciu, rozczesałam je bardzo łatwo, z czym zawsze miałam ogromne problemy, zazwyczaj płakałam bo miałam tak poplątane włosy że je sobie wyrywałam, nie chciały się rozczesać! Jedwab również jest w sprayu, nie przetłuszcza włosów! Co jest chyba mało spotykane wśród tych produktów. Produkty wyglądają tak:
Produkt przeznaczony do włosów suchych, słabych i zniszczonych. Super szybka odżywka bez potrzeby spłukiwania (dla ludzi aktywnych) - przy prostej aplikacji wyjątkowo skutecznie nawilża wysuszone włosy. W efekcie włosy nie łamią się, łatwo się rozczesują, a co najistotniejsze ich końcówki nie ulegają rozdwojeniu. Płyn nawilżająco – odżywczy jest od dawna ceniony przez salony fryzjerskie.
Pojemność: 100 ml

Aktywny naturalny Jedwab w płynie przeznaczony jest do włosów przede wszystkim suchych, matowych i trudnych do ułożenia. Dzięki szczególnie cennym składnikom w tym wyjątkowym aminokwasom (serycyna i fibroina) regeneruje włosy zarówno na powierzchni jak i wewnątrz ich struktury. Włosy są mocniejsze, lepiej wygładzone i łatwiejsze do ułożenia, nie „puszą” się i nie elektryzują.
Pojemność: 100 ml

Z firmy Provit dostępne są także produkty: Nabłyszczacz do włosów, Keratyna w płynie, Bio-lakier do włosów, Kaszmir w płynie, Elixir ziołowy - Kuracja przeciw wypadaniu włosów, Elixir proteinowy - Kuracja do włosów przetłuszczających się, Gel-Spray do włosów ultra mocny. Wszystkie te produkty są w płynie w takich buteleczkach jak te w/w jedwab i rosa.
Więcej info na: http://www.loton.pl/produkty/linia-provit

Jak pisałam w poprzedniej notce, chciałam znaleźć lepszy daughnut ring niż ten który znalazłam czyli taki bez zatrzasku. No i znalazłam taki w formie frotki do włosów. Na allegro, już zamówiłam :) Możecie znaleźć je pod nazwą : "wypełniacz do koka"
 Jeżeli chcecie zamówić to proszę: http://allegro.pl/quality-ozdoba-wypelniacz-do-koka-okragly-czarny-i1485377319.html
Napisałam do sprzedającego żeby wysłał mi na adres bursy szkolnej w której mieszkam, więc mam nadzieję że dojdzie w tygodniu jakoś i będę mogła się wam zaprezentować w moim nowym koku :)
Na dzisiaj to już wszystko, spadam zrobić sobie te płatki z mlekiem i znaleźć jakieś zajęcie, chociaż nie wiem czy dam radę, bo jak wspomniałam wcześniej kiepsko się czuję i jestem zmęczona.. :) Bye :*

6 komentarzy:

  1. ooo propo wypełniacza, napisz jak się sprawuje, bo nie wiem czy zamawiać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie mogę używać odżywek bez spłukiwania bo mam zbyt gęste włosy a to je obciąża :*
    Ale fajna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mnie! zrobiłam wiosenne porządki w szafie i mam pare ciuchów do sprzedania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz super blog;p
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna promocja, opłaciło się. Jak tylko frotka dojdzie, pokaż się w koku:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wedding Dress
    Selection of wedding is definitely not the time to pursue fashionable and popular, very popular things are often not keep up with traditional elegance, the key

    is to choose wedding choose a timeless elegance with elements of the wedding.

    OdpowiedzUsuń