czwartek, 17 marca 2011

Znów zaległości..

 Biorę udział w świetnym konkursie na blogu: http://ilovvevogue.wordpress.com


Hej!, dopiero teraz mogę napisać notkę, tak bardzo chciałabym już mieć trochę spokoju i więcej czasu żeby powchodzić na blogi które obserwuje i pokomentować najnowsze notki, zrobię to w sobotę , posiedzę chyba do nocy tak mi się zatęskniło na blogspotem i Wami wszystkimi :)

Generalnie cały tydzień miałam zawalony, sprawdziany, kartkówki, poprawy i zaległości, więc jestem zadowolona że znalazłam trochę czasu żeby tu napisać notkę! Przedwczoraj skończyły się moje aukcje na allegro i sprzedałam troszkę ciuszków za np 7 zł, 1 zł .. :p hehe, na początek dobre i to :D i tak chciałam się pozbyć ciuchów :P ogólnie moja mama w domu ma te ciuchy, nie są tu ze mną w bursie, a że chomik uciekł z akwarium to moja mama znalazła go na sweterku który miałam sprzedać! i powygryzał pełno dziur ;/ musiał wylądować w śmieciach ;/ jaka szkoda..

Jak pisałam w poprzedniej notce, zamówiłam daughnut ring a on jeszcze nie doszedł ;/ więc dziś napisałam do sprzedającego z zapytaniem czy produkt został już przez niego wysłany.. :) Chcę już się Wam pokazać w tym koku :) Mówiąc o fryzurach, kupiłam sobie paczkę 14 papilotów, i założyłam na noc, niestety nie pomyślałam żeby zrobić zdjęcie, następnego dnia miałam takie looooki :) Jeszcze wam pokażę :)

Taki mały news z mojego życia - zmieniam szkołę w klasie maturalnej... :)
Dobra ja uciekam się uczyć bo mam jutro sprawdzian z romantyzmu! :)
PAPA :*

14 komentarzy:

  1. Ładny kolorek włosów teraz masz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie teraz wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam ostatnio sprawdzian z renesansu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądasz na tym zdj. tak kobieco :-)
    Ślicznie po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  5. `śliczne zjdęcie ;>
    widać na nim, ze jestes troche przemęczona xdd.
    a czemu zmieniasz szkołe ?. ;**
    no ba ;**
    a co zrobiłaś ?. xdd. ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog:)
    zapraszam do mnie :)
    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. `aha, to wszystko wyjaśnia. musisz go bardzo kochać, że dla niego jestes wstanie sie przeprowadzić i zmienić szkołe ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. super ekstra blog. <3 dodaje i bede odwiedzacz czesciej, ;3
    licze na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  9. `jak dwie papużki nierozłączki, to musi być prawdziwa miłość ;>
    kiedy ślub ?. ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. zmiana szkoły w ostatniej klasie? powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. `no to chygba bd najlepszy czas, a pierscionek oczywiście z ładnym kamykiem {czyt. brylant},a potem to tylko dzieciaczki sie bd rodzić ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. no no, zmienić szkołę w klasie maturalnej - gratuluję odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O to widzę, że tydzień również zabiegany tak jak i u mnie :)
    No cóż musimy nadrabiać nie ma co :)
    A co do allegro - lepszy ryc niż nic :)
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog i łądne zdjęcie ;D

    http://zakochany-as.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń