sobota, 19 marca 2011

Allegrowy szał zakupów :)

 Biorę udział w świetnym konkursie na blogu: http://ilovvevogue.wordpress.com

Hej wszystkim :) Ostatnio myślałam nad zmianą kolorów na blogu na jaśniejsze, ale będzie to musiało poczekać prawdopodobnie do następnego tygodnia :) Dzisiaj nadałam ciuchom które moja mama pójdzie w poniedziałek wysłać adresy i sposób wysyłki :) Wystawiałam również ciuchy i dodatki na allegro proszę oto link zapraszam wszystkich do licytacji moich przedmiotów :):
Dzisiejszy Allegrowy szał zakupów, zaczął się tak, że miałam do wydania stówkę, no to przesiedziałam na allegro ;p Chciałam kupić sobie jeszcze legginsy, biały top i jakieś buciki ale z tym będę musiała poczekać jeszcze jakiś czas ;/
Oto dzisiejszy zakupowy haul:
[wszystkie zdjęcia pochodzą z aukcji allegro]
Torebka CHANELKA MEGA - 29.90zł
Duży portfel  - 9,90zł
kolczyki - 1.09zł
3 szt. gumek do włosów - 1zł
Pierścionek RETRO tylko że BIAŁY :P - 1.30zł
Pierścionek retro kokarda - 1.30zł
12 par kolczyków - 3.98zł
Bransoletka Rzemień - 1.39zł
Kolczyki nr 77 i 78 - 1.20zł/para
To by było na tyle z moich dzisiejszych zakupów :)
Jeszcze raz chciałabym wszystkich zachęcić do licytowania moich przedmiotów na allegro!  
OD 1 ZŁ
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=7073799

10 komentarzy:

  1. podoba mi się pierścionek kokarda .. można go u Ciebie kupić, czy jak . ?: D :) troszkę nie rozumiem..

    OdpowiedzUsuń
  2. a dziękuję bardzo ;) hm, no w sumie masz rację. u mnie by był zapewne w szkole problem, żeby ktoś się przeniósł z drugiej szkoły, bo mamy warsztaty, które trzeba zaliczyć. więc by zapewne musiała ta osoba je jakoś zdawać.
    swoją drogą przepiękna torba :)
    u mnie nowość. mam nadzieję, że wypowiesz się, bo bardzo zależy mi na opinii. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog ;)
    Ja dopiero zaczynam , ale mimo wszystko zapraszam;]

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog i torba nieziemska!
    zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  5. `łał !. ;oo nie wiedziałam, ze na allegro mozna kupić tyle tanich rzeczy !. ;**
    no ba, rok po slubie, albo 2 lata ;** idealnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. No to zaszalałaś, zakochałam się w tej torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. podasz mi linka do torebki ;OOO

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka jest cudowna ;-) daj znac jak przyjdzie, czy solidnie wykonana i czy taka ladna jak na zdjeciu! to tez sprawie sobie takie cudo! calus;*

    OdpowiedzUsuń