poniedziałek, 21 marca 2011

LINK DO TEJ ŚLICZNEJ TOREBKI :P nowe ciuchy wystawiłam :)

Witam witam ;p
Ja tylko na sekundkę, chciałam Wam tu wstawić link do tej torebki co zamówiłam bo o nią prosiłyście :)
ta aukcja jest już zakończona ale wejdźcie na inne przedmioty sprzedającego, na pewno znajdziecie coś dla siebie a może nawet taką samą torebkę za taką niską cenę! :)

PS:
Dzisiaj wystawiłam na allegro dwa nowe ciuszki do licytacji:


oraz:


ZAPRASZAM DO LICYTACJI DZIEWCZYNY! :)
ps. dzisiaj powinna pojawić się nowa notka bo mam zamiar pobuszować troszkę na allegro i coś zakupić :)

2 komentarze:

  1. aby zwiększyć swoje szanse w konkursie, kliknij w którąkolwiek reklamę na moim blogu po prawej stronie i wypełnij formularz :) zajmie ci to 2 minuty a możesz na tym dużo zyskać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. `no ba ;**
    eii, pomogłabys mi ?. bo ja nie wiem dokładnie jak sie przesyła paczki, wgl. ile to kosztuje ?. ;>
    p.s.-miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obserwatorów na blogu idealna kobieta ?. i napisać w komentarzu, że ja cię do tego namówiłam ?. ;** proszę, to dla mnie strasznie ważne, dziękuję z góry ;** <333

    OdpowiedzUsuń