sobota, 26 marca 2011

Second handowe zakupy :)

Hej :)
Wczoraj doszły do mnie dwie pary kolczyków różyczek, są jeszcze śliczniejsze niż na zdjęciach! Czekam jeszcze na pakę z kolczykami, pierścionkami, rzemykiem i gumkami do włosów :)
Zostałam w bursie na weekend, wczoraj byłam w SH i zakupiłam cztery ciuszki, które wam zaraz pokażę :)
sweterek - atmosphere
sweterek - wallis
koszula - DENIM CO
legginsy - internacionale
Jestem bardzo zadowolona z tych zakupów bo po pierwsze na żadnym z ciuchów nie widać śladów użytkowania, po drugie zapłaciłam za wszystko łącznie 31zł :) Różowy sweterek ma na rękawkach takie słodki guziczki, a żółty przy ściągaczach (w rękawach) ma bufki :) legginsy wyglądają jak jeansy , ogólnie jestem bardzo zadowolona :)

Zapraszam wszystkich na swoje aukcje!:

Spadam na jakiś filmik :)
Miłego dnia :)

11 komentarzy:

  1. udany zakup widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rzeczy
    wkręcam cię do zabawy :D szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ciuchy :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy super udane widzę.

    Pozdrawiam

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo interesujące rzeczy.
    Podoba mi się ten 1 sweterek i koszula.
    super.
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. great clothes, babe<33

    Btw. thank you for the comment :)
    You are welcome to follow?<3

    Hope to see you on my blog again soon..

    xo
    http://julia-louise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne ciuszki, ja tez wsczoraj bylam na zakupach;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne rzeczy.

    Cześć Kochana. Zapraszam do wzięcia udziału w moim giveaway'u-konkursie :http://fashionery.blogspot.com/2011/03/giveaway-competition-konkurs-po-prostu.html i życzę powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, w ktorym sh w szamo kupilas te ciuchy? są swietne...

    OdpowiedzUsuń