poniedziałek, 28 marca 2011

OUTFIT dzisiejszy i jutrzejszy :) Drobiazgi.

Hej ludziska :) Na dzisiaj dużo zdjęć :) Mianowicie dwa OUTFITY -dzisiejszy, i jutrzejszy hehe :) Oraz drobiazgi które dzisiaj dostałam zamówione na allegro, oraz dwa kwiatki które kupiłam dwa dni temu :) Jutro zaczynają mi się rekolekcje więc troszkę odpoczynku.. :)
Najpierw drobiazgi :)
pierścionek retro - allegro
pierścionek retro - allegro
kolczyki - allegro
kwiat do wpięcia w odzież bądź gumka do włosów
kwiat do wpięcia w odzież bądź gumka do włosów
Dzisiejszy OUTFIT

koszula - DENIM CO (sh)
koszulka - atmosphere (sh)
legginsy - internacionale (sh)

Jutrzejszy OUTFIT

sweterek - marks & spencer (sh)
koszulka - atmosphere (sh)
spodnie - moodo
zegarek - solarium
kwiat - sklep ze sztuczną biżuterią
wsuwka - sklep ze sztuczną biżuterią


To by było na tyle :)


Zapraszam wszystkich na swoje aukcje!:

22 komentarze:

  1. Uwielbiam taki luz jaki prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna koszula niebieska:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdobycze i outfity ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale swietne rzeczy ogarniasz w sh, ja nigdy na nic nie trafiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ten pierścionek kokardka ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne dodatki i ta kokardka <3333
    obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj, uwielbiam koszule w kratę, ostatnio bardzo za mną 'chodzi' taka, jaką masz na sobie na zdjęciach. Pogratulować że potrafisz znaleźć w sh tak ładne rzeczy, ja też niestety nie mam do tego talentu.


    Pozdrawiam, zapraszam:
    www.fashionablyyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super leginsy w pierwszym outficie :)Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi outfit mi się podoba. A co konkretnie w nim? Sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz cudowne włosy...ten kolor mnie powalił :)
    Śliczne outfity ;)) No i ten drugi pierścionek z allegro ajjj ;D
    Zapraszam do mnie i do wzięcia udziału w moim rozdanku ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy outfit jest fajny ;)

    jestem tu nowa i liczę na wasze wsparcie.
    zapraszam na: http://alexis-for.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oo mam taką samą koszulę;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sweter różowy jest śliczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna koszula i sweterek!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń