sobota, 7 maja 2011

Słówka wyjaśnienia, OUTFIT'S

Hej wam wszystkim, mam nadzieję że jeszcze tutaj jesteście. Przerwałam pisanie bloga z powodu dużych zmian w moim życiu, nie miałam na to czasu, sił, nerwów, ale już wszystko jest dużo dużo lepiej więc chcę wznowić działalność bloga :) Jedną z najważniejszych i w sumie główną zmianą w moim życiu jest to, że po 20 miesiącach związku, znów jestem sama. A reszta jest jakoś mniej zauważalna, czy też ważna, mniejsza o to :)

Jak widać na blogu pojawił się nowy szablon: nagłówek, czcionki, kolory. Jest letnio ;) tak jak i za oknami naszych domów ;) 

Co tam u was? Generalnie dzisiaj idę na mecz mojego miejscowego klubu piłkarskiego, a później wybieram się na grilla ;) korzystam z ostatnich dni wolnego! Jutro jadę prawdopodobnie do Nowego Tomyśla, a w poniedziałek już szkoła.

Może kilka moich zdjęć cobyście nie zapomnieli jak wyglądam! :)


legginsy: vero moda
baleriny: atmosphere (allegro)
torba: allegro
płaszczyk: atmosphere (sh)
szal: sh

szpilki: extra-buty.pl
spodnie: bazarek
pasek: mojego taty
koszulka: atmosphere (sh)
torebeczka: siostry
kurtka: lonky

Po prawej stronie znajdziecie ankietę co chcielibyście dostać przy najbliższej okazji w notce, zapraszam do zaznaczania :)
Buziaki pa :*

8 komentarzy:

  1. Wreszcie! Doczekałam się! Dziękuję.

    www.monkey-gangstars.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj ... Domyślam się jakie to dla Ciebie trudne zwłaszcza kiedy się jest z kimś tak długo ale ważne, że już dochodzisz do siebie;)

    Ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwony płaszczyk jest śliczny.
    :-)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej wróciłaś :)
    Super !

    Pozdrawiam !
    +ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. przykro mi z powodu rozstania z chlopakiem jej ;(
    witamy znow, swietnie wygladasz, wiosna Ci służy ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie myśl o tym, że jesteś sama. Takie chwile są dobre na przemyślenia i zmiany w życiu. Idź na zakupy, do fryzjera, poznawaj ludzi i ciesz się życiem, bo za chwilę wakacje!
    Zapraszam do mnie:
    http://katharia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń