niedziela, 8 maja 2011

Sunshine Award

Hej!
Wczoraj jednak nie wylądowałam na grillu, za to cały dzień spędziłam z moją przyjaciółką Natalka :) byłyśmy na meczu, a później siedziałyśmy u mnie na pogaduchach, w ostateczności wzięłam ciuchy i poszłyśmy spać do niej, zaczęłyśmy oglądać horror "Madhouse" ale nie dokończyłyśmy ;) Teraz siedzę sobie przy kawce i czekoladowych ciastkach własnej roboty i piszę tutaj ;)
Na blogspocie znowu są 'awardy' no i zostałam wyróżniona ;) przez Izabelę H. , dziękuję bardzo Kochana ;)
Zasady Sunshine Award:
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wkleić logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić nominowane osoby.
7. Stworzyć listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą.
Nagrodę Sunshine Award otrzymują blogerki (kolejność przypadkowa):
Co sprawia że czuję się szczęśliwa?
1. Gdy głośno puszczam moją ulubioną muzykę i śpiewam
2. "Usta Usta" i "Gotowe na wszystko"
3. Gdy gram w siatkówkę
4. Dobra książka
5. Spotkania ze znajomymi
6. Gdy udaje mi się komuś pomóc
7. Kawa i budyń
8. Gdy ktoś jest mną zainteresowany
i wiele wiele innych...
Dziękuję po raz kolejny Izabeli :)

Bardzo, ale to bardzo wpadła mi w ucho nowa piosenka Ewy Farny - Bez Łez
Wsłuchując się w tekst piosenki, stała się ona dla mnie jeszcze lepsza, tekst idealnie opisuje mój stan ducha ;) i bardzo mnie motywuje! ;)
Zdjątko z wczoraj z Natalka ;*
Do później ;*

11 komentarzy:

  1. mi się na początku nie podobała piosenka, ale po wsłuchaniu się w jej tekst - polubiłam ją ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Ci bardzo :)
    ja już dwa razy się w to bawiłam, więc mam nadzieję, że się nie pogniewasz jeśli nie będę się powtarzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też się podoba ta piosenka ;) śliczne zdjęcie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje ;3
    ojej ;< to dobrze !. <33
    te z kiedys to przechodziłam, ale nie dałam rady sie zabić, nie mam aż chyba takiej odwagi xdd.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog, dodaje i zapraszam do siebie ;)

    Pozdrawiam.

    http://sot-om.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję kochana :) Ja mi naprawdę starsznie miło :*
    robiłam już tego TAGa wcześniej:)

    a ta piosenka też mi się ostatnio wkręciła :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też się podoba ta piosenka ewy ;)
    ciekawey blog Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń