poniedziałek, 9 maja 2011

Spontanicznie :) oo

Hej Kochani ;)
Dzisiaj rano pojechałam do szkoły i Damian napisał mi że mam przyjść pod szpital, no to poszłam i czekałam 40 minut bo oddawał krew :P powiedział że jedziemy do Poznania bo on na zakupy musi i w ogóle, więc zrezygnowaliśmy ze szkoły i 4 godziny łaziliśmy po Poznaniu :p tak mnie już nogi bolały, po 16 miałam autobus do domu więc po 17 już mogłam się nacieszyć dwugodzinnym odpoczynkiem przy piwku z siostrą ;) O 19 szłam z Moniką na solarium, a o 21 wyszłam na rolki a ona na rower i jeździłyśmy godzinkę, generalnie ruchliwy dzień bardzo ;) Jutro nie idę do szkoły bo mam wizytę u dentysty, tylko jadę na trening i zostaję u kumpeli do środy bo gramy plażówkę, postaram się zrobić zdjęcia i wam wrzucić tutaj :)
buty: auchan ;p
spodnie: H&M
koszula: Denim Co (sh)
koszulka: kumpeli
torba: allegro
Ja będę juz kończyć! Uciekam do spanka! Dobranoc :*

3 komentarze: