czwartek, 19 maja 2011

Outfit of yesterday ;)

Hej, przyjechałam dzisiaj do domu po nocce spędzonej w bursie i co wymyśliłam? przemeblowanie w pokoju. Po przestawieniu mebli (tego co dałam radę sama ruszyć) zabrałam się za sprzątanie, wszystko zajęło mi około 3 godzin, po czym wykąpałam się i w końcu włączyłam laptopa. Zaraz idę spać bo o 5.30 pobudka, rano się spakuję, i do szkoły. Jutro w bursie po moim treningu będzie ognisko więc %%% :) w piątek robię kolczyk w pępku ;) W kolejnej notce już ujrzycie mój kolczyk, a może nawet filmik z przebijania go :) Na dzisiaj mam dla Was wczorajszy OUTFIT.

 spodnie: H&M
buty: auchan
bluzka: atmosphere (sh)
sweterek: atmosphere (sh)
Buziaki :*

3 komentarze:

  1. wytrwałości w przekłuwaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ;)
    Trochę słabo widać, ale bluzka wydaje się być ciekawa ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń