niedziela, 22 maja 2011

Pępek przebity FOTO + VIDEO

Hej Wam, piszę dopiero teraz bo pokłóciłam się z siostrą i nie miałam dostępu do jej laptopa i chyba dopóki nie będę miała własnego, to będę musiała siedzieć na internecie w telefonie :/ teraz jestem na laptopie u szwagra, przez co mogę Wam dać tylko zdjęcia kolczyka, filmik z przekuwania wstawię Wam przy najbliższej okazji :) Planuję też Wam pokazać moje szpilki i przemeblowanie w pokoju, ale to jak uda mi się dostać na laptopa siostry :)
 EDIT EDIT EDIT !!!!!
Proszę oto filmik ;p hahahaha


Na zdjęciu pępek jest nieco opuchnięty przez to kuleczka jest tak jakby ściśnięta ;p ale teraz wygląda to o nieeeebo lepiej ;) Przy najbliższej okazji zrobię Wam porządniejszą notkę :)
Bye :*

5 komentarzy:

  1. ale masz chudziutki brzuch! ;o zazdroszcze! ja bym sie bała, juz miałam ciarki jak patrzyłam na filmik;o

    OdpowiedzUsuń
  2. aż mi się słabo zrobiło ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. wooow..!
    ja bym sie bała jak patrze na ten filmik..
    ale rezultaty świetnie ! :pp

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog!
    Dodajemy do obserwowanych?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ałć to bolało
    zapraszam do mnie , i mam nadzieje że dodasz się do opserwatorów

    OdpowiedzUsuń